07 September 2010

Glömskhetsdieten,,,

Jag märkte just att jag var lite småhungrig.
Inte så konstigt, senast jag åt var klockan två och då blev det te och en kakbit på Skanssi.

Men så har jag orsak att vara lite disträ idag.
Mina axlar har varit sjuka till och från sen vi flyttade hit. Ja eller i juni var första gången jag kände av det. Men idag har dom varit helt omöjliga, jag tog medicin, men var ändå så spänd att jag mådde illa och ville inte tänka på mat.

Sedan när vi väl var hemma hann jag inte med annat än att mata krabaten och sen måste jag ringa svägerskan för att höra om jag fick låna tvättmaskinen som hastigast. Vår 10 månader gamla tvättmaskin har gett upp. Livet i en småbarnsfamilj blev för mycket för den så den havererade.

Suck, nog för att jag tänkt skära ner på ammandet lite till, men inte genom att glömma maten...

No comments: