08 September 2010

Ensamstående tvåbarnsmamma i behov av knark

Jag behöver nåt starkt, nu.
Axlarna fortfarande sjuka och dessutom värker mitt kroniska knä idag och är dubbelt så stort som mitt andra, fast jag varit ute på promenixar varje dag denhär veckan och det bara borde mjuka upp saken och göra det bättre.
Ge mig knark.
Eller tips om en bra fysioterapeut/massör här i krokarna...

Dessutom misstänker jag att förutom att män/sambon/hälfter kan bli skengravida när deras damer väntar barn kan dom också bli skenbebisar när dom har bebisar. Eller åtminstone bli sken-femåringar. Just idag kändes det så i alla fall när sambon kom hem från ett jobb på morgonkvisten, beställde kaffe och frukost på förhand då han inte hunnit äta nåt innan han startade och lämnade hemmet en halvtimme senare för att åka på nästa jobb med ost, smör och bröd kvar på bordet och kaffekokaren på. Hmmmf...

Som sagt, mera knark till mig!


PS Och tack för gnällutrymmet DS

2 comments:

RockMom said...

Hoppas du blir värkfri snabbt!

Anna said...

Tack!
Jovars, meducinen fungerar, men nu är jag tröttelistrött istället, tidigt i säng bara!