24 October 2013

En annan form av osäkherhet

Dehär har jag hemma just nu och provar:



Dom är inte obekväma och jag gillar stilen. Men 9 cm klack + mina vänsterfötter. Ska vi gifta oss eller ska jag hamna till sjukhus med stukad fot?

Så nu funderar jag på dehär, inte lika festliga nej, men de går säkert att dansa i!



Ja, jag är ute i god tid efter att min systeryster påpekade åt mig att ska man köpa vita skor på rea ska man göra det nu typ... Och skorna är rätt viktiga, eftersom jag väldans gärna skulle vilja ha en klänning som är vadlång ungefär. Sådär ja, färdigt bridezillat för ett tag igen!

2 comments:

sarai said...

De lägre är också väldigt snygga! Ta dom som är bekvämare. Du vill inte tänka på skorna den dagen. De ska bara finnas där. =)

Höperöt said...

Det var just lite så jag filosoferade. De används kanske bara en dag, men just den dagen i mitt liv så vill jag kanske hellre dansa än sitta stilla så mycket jag kan! :)