06 September 2013

Kort och koncist

Nu är jag trött på dethär snorandet. I tre veckor har knattarna mer eller mindre snorat och hostat förutom nån kort enstaka dag emellan då de haft paus, förstås har de inte prickat in samma dagar. För mig själv är läget detsamma halsen är raspig igen och  jag längtar så efter att känna mig frisk en dag emellan.

Dessutom har mina axlar på riktigt börjat sakna träningen nu, det har blivit värkmedicin flera kvällar i rad och det är inte bra. Jag försker cykla och promenera och yoga och annat lungt, men mina axlar skulle behövas stärkas och det går inte i nuvarande skick.

Har någon råkat ut för samma snorande i höst, och råkar ha bra tips på vad man ska göra åt eländet som aldrig riktigt vill ta slut?

(Jaja "ta ledigt en stund", men jag kommer inte att hinna med det förrän om två veckor, då har vi inbokad semester jag och sambon, men i övrigt ser september helgalen ut!)

No comments: