07 September 2011

Host hosteli host host

Om inte det här slemmet i mina lungor tar slut snart, så tar jag slut istället!
Seriöst, det börjar kännas eländigt att ha konstant astma trots att jag inhalerar pulver så det står ut ur alla ändor (typ, tänk inte så bildlikt här!) och så fort jag ska promenera lite raskare än mommotakt eller upp för en uppförsbacke så får jag ta paus två gånger på vägen och hosta lungorna ur mig. Man blir bara så trött av sånt. Jo alltså på riktigt, man blir trött av astma! Dessutom kändes det som om snuvan var på väg att göra comeback här i morse. Det lär gå nån seg hosta just nu, men det här börjar ju bli löjligt.

Nåja, jag kan i alla fall gläda mig med att något företag gör reklam för sina produkter här på universitetet just nu och gör det lite extra genom att köpa stora kanelsnurror till hela avdelningen! Glöm detdär med graviditet och stora mängder kanel! En varm te och en bulle är vad jag är värd just nu!

No comments: