08 August 2011

Puut

Idag klippte jag gräsmattan här hemma. Det behövdes, nu får man komma hit och hälsa på igen utan att riskera gå vilse i djungeln!

Samtidigt noterade jag att magmusklerna börjar ge upp. Eller ja, på grund av långsam uttänjning börjar dom nu klaga på att dom inte orkar ta i så mycket längre. Värker och knarrar en aning när jag vill använda dem. Inte för att jag har nån megamage ännu, men nog börjar det bli svårt att kamouflera som magfläsk snart. På grund av magen börjar jag ändå luta åt att ultraljudsläkaren hade rätt och jag är en vecka längre än vad jag själv räknat. 16+2 typ idag.

På tal om det, är det nån som har bra tips på loppisar i Åbotrakten där man har en halv chans att hitta mammakläder? Visst har jag kvar ett par toppar från förra gången, men det skulle behövas mera...

No comments: