16 April 2012

Flipp idé

Jag fick just en flippad (har nån använt det ordet sen 90-talet?) idé.
Vi ska titta och vi ska se. Om jag har tid och motivation och lust, eller om jag borde begära in hjälp av nån medbrottsling (systäryyystääär) för att få det att gå ihop. Och höra vad sambon tror om saken. Och så tänker jag vara just så fräck att jag inte skriver mera om saken här och nu!

Och ja, flunssan börjar sakta sakta ge med sig, hostan är seg och öronen knäpper, men det känns inte längre som om att hjärnan befinner sig i omloppsbana runt jorden och det tar flera minuter för en tanke att nå fram. Hurra!

3 comments:

Anonymous said...

Nu blev jag nyfiken! Det är säkert en bra idé!
Maj

Höperöt said...

Mycket hemlighetsfull! Förstås är det en bra idé :)

M said...

Låter ju roligt! Bra och hemliga idéer gillas skarpt. Grattis till alla som har en syster! Fast min bror e ju nog också riktigt mysig, om än noll hemlighetsfull...