28 January 2012

Klömpen

Å ena sidan skulle det vara skönt att limpa över racer-Krabaten på första bästa frivilliga efter en natt då jag vaknat varje gång jag skulle vända mig då det känts som bäckenet är på väg att gå i hundra bitar (Det har varit sjukt ända sedan den glada läkaren igår klämde i för kung och fosterland när hon skulle kolla att jag har kapacitet att föda 4-kilosklömp).
Å andra sidan vill jag vara tillsammans med krabaten, bara han och jag, så mycker jag bara hinner nu innan filuren kommer.
Å det tredje så har hans snuva tagit i med mera kraft igen och att sitta inne med honom och bli nersnorad känns inte heller som det bästa alternativet just nu, men jag ids inte gå ut med honom om det inte blir varmare i luften heller.

Äh, nu ska jag sluta fundera på att jag har ett osedvanligt rangligt benrangel och att jag har en eventuell snuva framför mig och hitta på något med krabaten som man kan göra sittandes. Baka kex till exempel!

2 comments:

Kamomilla said...

Spännande tider!! *hengessä mukana!*

Höperöt said...

Tack! Spännande, men mycket långtråiktigt väntande också :)