04 October 2011

Ganska bra fiilis

Trots att det ei menny ihan niinku Strömsössä på jobbet idag.
Först använde jag fel kemikalie vid ett steg i arbetsprocessen och en dags arbete offrades till misstagsgudarna. Sedan lyckades jag stritta isolerat fisk-DNA i mitt öga. Efter det gick jag hem och sova, mest för att inte ställta till med något mera i en milö som innehåller potentiellt livsfarliga (och svindyra) kemikalier och maskiner.

Nu håller jag på, i ommöbleringens fotspår, med att sortera kläder, plocka ut och in kläder och tvätta kläder. Ni vet, gå igenom vinterns utrustning och se vad som ska tvättas och vad som ska tvättas förhand och sånt. Krabaten hänger med men är lite sur på det tråkiga sällskapet emellanåt (sambon jobbar sent). Fast sedan spelades denhär låten



på radion (Vega, ehum...) och så fuldansade vi en stund och så var fiilisen ganska bra igen!
Nu ska jag fortsätta handtvätten i hemmafruns tecken.

2 comments:

Anonymous said...

Måste kolla videon och så kollade jag några till! Alla flickorna på klassen var förälskade i Davy Jones, alla utom en som föredrog Micky Dolenz. Men nog fick jag roligt när jag tittade, vilken underbar koreografi! Nu verkar det ju såå löjligt men då.... :)
Maj

Höperöt said...

:)
Jag vet inte om jag kan säga att jag blir sådär störtförälskad av själva videon, men låten får mig i alla falla på bra humör!
Och jo, vi dansade alltså ännu värre än vad de gör i videon...