17 November 2010

Smygreklam och sånt

Idag fick vi ett efterlängtat paket på posten, nämligen kläderna jag beställde för två veckor sedan.
Vi behöver ingen tomteluva i år, det går lika bra med en me&i-mössa:

Byxorna är också nya och killen som är på väg att simma ur bild är glad, så då är alla nöjda! (Utom mammas plånbok, men det må nu vara)

I övrigt lyckades jag hålla mina mål för igår, jag gjorde absolut inget mera än handlade mat och gick en promenad. Idag däremot anlände tulikivin i äkta byggsats-stil och efter att vi radat in den är min rygg inte min vän längre.

Däremot är höperöts mage hennes vän. Tro det eller ej, men denhär undvika-snabba-kolhydrater-kuren verkar funkka! Fuskade såklart på farsdag när det bjöds på gott, så jag har bara hållit på på allvar i två och en halv dag, men jag har inte paniksvullen mage på kvällen längre. Vänta bara, snart blir jag väl piggare också om det ska fortsätta såhär!

3 comments:

Kamomilla said...

Vad bra att höra att magen mår bättre- det har hjälpt min pappa också, han klagade på liknande problem.

Micke said...

Vilken härlig bild! :)

Höperöt said...

Kamomilla - Jo det fungerar faktiskt bra! Jag hade faktiskt inte väntat mig det. Inte så snabbt i alla fall. Men skönt så!

Micke - Han blir nog fotomodell när han blir stor så som han älskar kameran :P