20 September 2010

Krasch

Har inom den närmaste veckan lyckats krascha en kaffekopp och en splitterny asiett (köpt med motiveringen; dom går ju alltid sönder ibland). Dessutom har jag fumlat med en massa småsaker, typ säkerhetsbältet i bilen och vält ut lite kylskåpsinnehåll på köksgolvet.

Suck!

Nåja, läkaren ringer imorgon och ger provsvar, men min gissning är att han inte hittar nåt fel på blodproven. Men det att jag har svårt att hålla i saker och domnade i näsan och läpparna igår kan han nu inte strunta i! Perkele!

Det dumma är att om han inte hittar nåt fel snart så kommer jag ju att hinna krascha en massa och då blir det dyrt! Och vågar inte släppa A på jobb för att jag inte vill bli ensam hemma med en krabat att krascha, så att han inte får lön och kan köpa porslin och vi får leva med plasttallrikar framöver och det blir ju eländigt!

1 comment:

RockMom said...

Äsch då :(
Hoppas att man snart vet var felet ligger

Kram