08 September 2010

Glöm knarket, nu vill jag ha bättre minne

Sådär, nu är jag satt på en mysig Burana600-kur så länge jag bara känner att det behövs. Jag gick till en läkare, som vanligt hade hon svårt att fatta VAD det riktigt är jag har i knät, men det förstod hon att jag hade svårt att klara vardagen med toksjukt knä och toksjuka axlar med en liten ännu till.

Så nu har jag knark.
Men minnet är borta.

Igår kväll när jag hade lånat grannens tvättmaskin och gick hem över vägen hade jag hemnycklarna ovanpå den rena tvätten i korgen. I morse när jag skulle ut och gå med krabaten var dom ingenstans.
Tro mig, jag har letat!
Till och med i kylskåpet. Jojo, så höga tankar har jag om min egen organisationsförmåga. Däremot letade jag inte igenom roskisen som sambon just gick ut med... Nåja jag hoppas bara att dom inte är där. Men annars är huset finkammat och jag är bara senil. Suck!

No comments: