11 January 2013

Paret Haag och annat diverse

På tal om favoritlag i På spåret.
Paaret Haag (jo, man nästan måste skriva det så), för det första är dom sjukt trevliga, för det andra är dom sjukt skarpa i huvudet. Egentligen borde man vara sjukt avundsjuk och en aning missunsam mot dem. Men så är dom så sjukt trevliga så man inte KAN tänka elakt om dem. Jobbigt.

På tal om ingenting.
Första praktiveckan avlsutades med beröm. Vilket låter duktigt, men inte är så konstigt när jag verkar vara bäst på MS Excel på hela kontoret. Hursomhelst är det jätteroligt att vara till hjälp och märka att man gör nån nytta!
Första arbetsveckan slutade också med första testet av mina nya julklapps skidor. En prestation som slutade med att jag hostade som en tok då jag inte tagit med nåt att täcka munnen med och mina astmalungor protesterade kraftigt mot den kalla luften, men några varv kom jag ju runt banan!
Och nu slappnar vi av i soffan med en Argentinare (en Santa Ana Malbec från 2011, riktigt bra, vi rekommenderar!).

No comments: