01 January 2013

Nyåret

Tolvslaget smög sig obemärkt förbi, i motsats till raketattacken utanför systerysters hus.
Jag trodde smällerierna i våra egna kvarter ifjol tog priset, men visst kunde de i Esbo också, trots det regniga vädret.


Idag är jag som en manet på land här i fåtöljen. Jag är helt totalt slut trots att vi avrundade kvällen inte långt efter midnatt. Och då har vi inte ens testat på Krabatens sova-i-eget-rum-sömnskola som jag hade planerat in till mellandagarna. Vi tar den sen. Eller så lever vi med att ha en extra person i sängen från klockan 23 och framåt varje natt. Det lär sluta innan han flyttar hemifrån ändå.

2 comments:

Kamomilla said...

Gott Nytt år och lycka till med sömnskolan!

Höperöt said...

Tack! Vi ska nog komma igång, så fort jag fått sova lite bättre några nätter på raken först!