13 April 2012

Svårt

Det börjar ju närma sig det första stora jubileét för min del snart.
Fest ska det bli, på nåt vis i alla fall. Men, vad ska man önska sig i 20-, ehm, nåja 25-. Jaja, 30-årspresent då!

Jag är lite tvivelaktig till önskemål överhuvudtaget, fast jag fått förfrågningar från diverse håll redan. Förstår ni, man måste önska sig något lämpligt, inte fred på jorden, för då bli man bara besviken, men man måste ju ändå önska sig något man faktiskt vill ha och använder, istället för vad som helst, för då får man bara prydnadspryttlar och udda servisdelar.

Nu ser det ut som om jag har tre önskemål: En Moccamaster (kaffe ftw!), en ny kamera (bra vanlig, som går att dra upp ur fickan för att fånga ögonblicket, inte nån systemkamera som man måste vara jätteaktsam om) och så nåt i skämma-bort-sig-själv-genren. En heldag på spa, en massage, fot- och handvård, younameit!
Okej, och så en padda (i-pad), men det känns så onödigt så jag vågar inte säga det högt...

Nu ska jag fortsätta tänka på det och undvika att tänka på att jag ska till läkare för misstänkt öroninflammation sen idag. (Hur sjutton kan jag ha fått det, då inget av barnen verkar örigt alls??)

2 comments:

Anonymous said...

Moccamaster. Det ångrar du inte. Mmmm...! =)
Lotta

Höperöt said...

Och så har det varit en dröm typ sen jag flyttade hemifrån, en egen moccamaster att knäppa på innan frukost. Verkligen värt ett mmmm eller två! :)