23 January 2012

Sista kollen?

39+0
Lite lågt Hb (116)
Blodtrycket hade stigit från /70 till /80, men var klart godkänt.
Vikten hade hoppat upp med över ½ kg, inte helt oväntat.
Magen hade sjunkit så mycket att sf-måttet hade krympt.
Min rådgivare hade svårt att hitta huvudet eftersom det sjunkit så långt ner, hon förstod att det känns som om att den skulle kunna sticka ut handen och vinka åt mig när som helst.
Hon förstod också om jag var påväg uppåt väggarna, men tipsade ändå om att fördela energianvändningen jämnt över dagen, inte skotta gården på förmiddagen och tro att jag orkar städa hela huset på eftermiddagen sen.

Hennes tippning (dom brukar veta): Antagligen åker jag på planerad storlekskoll till Tyks på fredag, men mycket osäkert att jag dyker upp och hälsar på henne nästa tisdag igen.

Hursomhelst, det börjar kännas som om det är dags att göra lite plats på kameran och ladda batteriet, samt tvätta och packa ett gäng av krabatens kläder omifallatt...

No comments: