29 June 2011

Fail

Igår tog jag och krabaten ett par riktigt sköna sommarcykelturer här i krokarna. I och för sig, på den första turen förde jag krabaten och vaccineras så jag vet inte om han håller med den föregående meningen till 100%, men för mig kändes det skönt, fast vi var hemma och spy emellan. Eller så känns det bara skönt för att jag nu håller på att vänja mig vid att trampa på mammas gamla cykel (typ 35 år gammal and still going strong) med extra tyngd där bak utan att känna mig som bambi på hal is. Eller så har jag vant mig vid fotbroms istället för att vifta desperat med fingrarna när vi närmar oss korsningar.


Stärkt av gårdagens erövringar på två hjul, gjorde jag så idag ett tappert försök till att återvända till arbetslivet. Det gick bra till lunchtid, sedan var det bara att tacka för mig och göra sorti genom att gå och spy via källartoan. Kanske inte den mest lyckade arbetsdagen i universum.

No comments: