14 December 2010

Tantvarning

Jag är 28 år gammal och känner mig äldre än vad min pensionerade svärmor ser ut.
Okej, det kan ju vara krabatens lilla feber som hoppat över till mig och det är därför jag känner mig risig idag, men ändå.
Eller så är det bara mitt medfött småusla blodtryck.

Tack för gnällutrymmet, återkommer efter läkarbesök (som egentligen har med mina piller att göra) senare idag!

EDIT:

Man kan ju inte annat än att älska sjukvården när man vänligt men bestämt påstår att man varken vill bli gravid eller ha något med extra hormoner att göra just nu i dethär tillståndet, och det första de gör är att föreslå att jag ska gå och köpa ett hormoniellt preventivmedel. GAAAH!
Nåja, jag tog emot receptet, men sade att jag inte tänker köpa något förrän jag själv känner att jag är i skick.

Och ja, mitt uschliga mående kommer sig nog av mitt risiga blodtryck/blodsocker, som tycks vara på nollnivå nu igen när jag slutade med kaffet. Blev lika yr igen nu efter lunch och fick ligga på golvet och leka med krabaten tills jag tålde att ha huvudet uppåt igen. Är det inte det ena så är det det tredje...

2 comments:

RockMom said...

Kram!!!

Höperöt said...

Det värmde :)
Kraaam tillbaka!