12 December 2010

Snuva och småsaker...

Nosen rinner på den lilla krabaten och när det rinner ner i halsen börjar han förstås hosta...
Det kan bli en hur spännande natt som helst inatt!

Okej, helst skulle han ju få hålla sig frisk som en nötkärna, men så som vi har sprungit runt med honom förstår jag ändå att det blir till snörvel förr eller senare. Hoppas vi hinner få allt i skick som vi tänkt oss till sambons födis om en vecka... Bokhylla, mattor, gardiner, soffor, och en massa små detaljer som bara dräller omkring helt tyst, men borde åtgärdas snarast.

Och så sista julklappen som ska stickas klart och julkorten som ska i posten senast på onsdag. Håhhå!

Jag själv börjar sakta arta mig igen, det har ju bara gått fyra dagar utan piller ännu, men eftersom det ändå märks att det är bättre så tar jag nog och ringer och har mig ett allvarligt snack med rådgivningen imorgon!

No comments: