18 September 2010

Suck...

Önskar att jag hade nåt annat att skriva om, men jag blir just galen, för jag mår inte bra, jag är så trött och slut och ändå sov krabaten helt relativt bra inatt. Jag vill ju bara känna mig som mig själv igen, orka leka med krabaten och inte som att jag bar 50 kilo extra på axlarna hela tiden!

Kanske borde jag testa mig för borrelios iaf?

Sonen mår iaf bra. Hans nya kvällssysselsättning är att ställa sig upp i sägen och snacka minst en timme på kvällen innan han somnar. Just nu har han rivit ut mammas underbyxor på golvet för andra gången idag...

3 comments:

Kamomilla said...

Vore kanske en bra idé, eller sköldkörtelprov? I ditt fall kanske gäller att använda uteslutningsmetoden. Något måste ju göras, sådär ska man ju inte må.. Inte efter en sommar med mycket sol och vitaminer!

Anna said...

Jo sköldkörtelprov ska tas, men första lediga labbtiden var på fredag, så svar lär jag inte få förrän på måndag.
Fast, med tanke på hur jag mår nu, så ringer jag på nytt imorrn och får jag inte akuttid då så åker jag till TYKS-akuten nästa gång det känns såhär...

Kamomilla said...

Det ska du göra!! har du hjälp? jag menar det är inte lätt att sköta lillis när man mår dåligt!