16 September 2010

Älska hälsostationen

Ajjaaa, du har såna fel, nåja, knappast nåt livsfarligt så du får ingen jourtid, men tyvärr kan vi inte heller boka normal läkartid till dig mera idag för klockan är ju ett, så du måste ringa på nytt efter åtta imorgon. Kötid? Nåja minst några veckor nog tyvärr.

Älska hälsostationen jojjomän!
Det är NU I VECKOSLUTET jag hamnar att vara ensam med krabaten och inte förstår hur jag ska klara det!
Det är så irriterande när man märker att nåt är fel, men man vet inte vad det är och så går man runt och är orolig 24/7. Och det värsta är inte liksom vad som kan hända mig, utan vad som händer med krabaten om och bara om jag är ensam med honom hemma och det händer nåt åt mig...

Bäst att ringa svärmor och höra om vi får sova över där iaf...

3 comments:

Kamomilla said...

Inte kan du väl ha borrelios eller nåt? Tänker bara på dina sjuka muskler...
Gå till skärgårdsdoktorn. Ett besök utan labbprov borde inte bli så dyrt i alla fall. Kanske svärmor hjälper med en slant?
Du måste ju få hjälp...

Anna said...

Heh, jag lyckades tjata mig till en läkartid i alla fall :P
Jo jag är kollad, läkarens gissning var att min axel- och ryggspänning är så svår att den påverkar andningen vilket har orsakat mina anfall av plötslig hyperventilering och yrsel. För säkerhets skull ska dom kolla mina blodvärden, men han var rätt säker på att om jag var spänd i övrigt så kan det påverka andningen ockå.
Har inte blivit biten av nån bagge i år (ännu, peppar peppar) så jag vågar nästan utesluta borrelian.

Men attan attan, jag glömde att fråga om remiss till den långa kön till fysioterapi. Nåja, det var inte sååå dyrt att gå ett par gånger till privat massage så kanske kanske jag överlever...

Kamomilla said...

Bra att du fick svar!! Det värsta är ovissheten!