22 July 2010

Nu skär jag ner

...på bröststorleken.

Killen är över ½ år och har fått så mycket mjölk han velat hittills. Tyvärr vill han inte ens ha det mera. Att ge honom mat från höger sida är som en dålig strippshow, det räcker med att jag gläntar på blusen där så börjar han gråta i protest, att få honom att ens smaka kan man glömma (Förutom på kvällen och natten, DÅ kan man nog ändå snutta lite). Vänster sida duger ännu, men inte utan att soffan/lampan/väggen/taket/armhålan ändå skulle vara intressantare.
Dessutom håller jag på att bli assymetrisk.
Dessutom rymms inte brösten in i någon fin bikini.
Dessutom får jag akut huvudvärk när jag tar på den gamla bikinin med tunna halterneck-snören utan elasticitet som är den enda jag kan ha.

Så nu är det dags. Hit med skalpellen bara!

Eller så börjar jag helt enkelt amma mindre och hoppas att dom krymper lite bara av det.
Och tills dess: Om det är någon som har bra tips på stora bikini-märken att köpa så säg till! Janina Frostell? Typ?

Ja och 75F om nån undrar.

2 comments:

Kamomilla said...

Tack för din hälsning hos mig- det är verkligen befriande att höra att andra inte heller har perfekta trädgårdar :)
Angående gamla träbåtar så kan du ju testa med bytesbörsen? och jag kan fråga av en bekant också, han torde ha en överlopps träbåt- inte likadan som vår utan målad. Men det kan ju hända att hans fru tänkt ha den som blomlåda..

Monica said...

change har nog den str ;)