11 July 2012

Upphängd och nedsläppt

Jag tänkte först skriva avkoppling, men det stämmer inte riktigt. Utdragen, urkopplad eller upphängd och nersläppt känns bättre.

Sambon for iväg på jobb, den äldre sonen sover hos farmor och farfar inatt, jag har haft gosig kvalitetstid med lillnisse.
Och nu...
Nu är det dags för kvalitetstid med mig själv!
Nervarvning till 100%
Det har varit en stressig vecka med kalas, österbottenresa och stugvistelse. Jag har packat, klätt på, klätt av, packat igen, snutit snoriga näsor och packat en tredje gång. Om vi säger som så, jag har inte svårt att ignorera röran här hemma till förmån för att få slappna av i kropp och själ för en kväll. Den stannar nog kvar tills imorgon!

Nu ska jag öppna min alkoholfria lyxöl (den är Tjeckisk, därav), smörja in de trötta fötterna med smörja och läsa handarbetstidningen jag plockade på mig i butiken idag och njuuuta!

2 comments:

Eva said...

Njut av lugnet! Röran hinns med imorgon!

Höperöt said...

Jepp, den ligger kvar och har det så lugnt och skönt så, men vänta bara, snart ska den få sig en omgång!