27 February 2012

Tvärrandig

Uh, hjärndöden slog till efter senaste natt. Hoppades att en förmiddagspromenad till parken skulle pigga upp mig, men efter att jag rest mig plötsligt från kioskleken med krabaten ett par gånger och var nära att svimma (uschligt blodtryck) gick vi hem för säkerhets skull utan destu piggare fiilisar. Istället tappade jag krabatens sittunderlag på vägen hem så när vi kom till grinden fick vi vända om och gå tillbaka för att leta efter det.

Ett fint samarbete killarna emellan gjorde att det inte blev nån dagssömn heller för min del, så nu har jag ställt in eftermiddagens utevistelse trots solskenet och satsar på mumin-dvd:n och lite tur för att hållas vaken tills läggdags.

Det som lyckas pigga upp mig nu är att solen skiner ute och att den första av mina vårsockor är färdig:


Och den andra påbörjad så jag har nåt roligt kvar att pynja med!

2 comments:

Kamomilla said...

Härliga färger på dina fina sockor!!

Höperöt said...

Tack! Ville egentligen ha nån annan färg än den senapsgula, men det var det som fanns i butiken och inte blev det så dumt sen heller :)