05 November 2011

Ett mirakel!

Jag har dammsugat ett rum på tumis med krabaten utan att han fick panikgråtattack och måste upp i famnen!
Framför mig ser jag en framtid för Det Rena Huset för första gången sedan jag köpte damsugaren! Och en ond bråd död för dammråttorna, muahaha...

Låt så vara att det var sovrummet och krabaten satt placerad mitt uppe på sängen med både älsklingslammet i famnen och nappen i munnen, men jag ser det ändå som ett stort framsteg. Efter det var vi båda förtjänta av ett riktigt smarrigt mellanmål!
"Filerad" fintärnad appelsin, blandad med turkisk yoggis och en tsk fruktsocker och några bitar riven mörkchoko på.

Imrogon tar vi ett rum och ett godismellanmål till!

(Okej, jag inser att jag är överdrivet löjligt lycklig över detta, men fatta att det är jobbigt att inte kunna få huset rent när man vill! Note to self: Fotbollsspelaren i magen ska få lyssna på dammsugaren varje dag från det att den kommer hem.)

No comments: