11 October 2011

Det var Evas fel!

Och så visar dom Evita på tv när jag har tänkt gå och lägga mig tidigt. Kan jag månne skylla på filmer på tv för mera sjukledigt? Nä. Men den är ju så bra... Tio minuter in i filmen har jag redan snyftat två gånger!
Okej, kanske lika bra att gå och sova nu och inte sen med vätskebrist om det tänker fortsätta såhär.

Ja, jag har mitt morgonspyende tillbaka nu, på grund av tröttheten antar jag, så lika bra att pallra sig i säng med vatten i kroppen. Jag ska bara kika några minuter till och äta några pollyn till först.

3 comments:

Anonymous said...

Oh! Ny outfit på sidan! Stiligt! =)
Lotta

RockMom said...

Du har ändrat om här :) Snyggt!!
Och nu gjorde du mig sugen på POlly.....

Höperöt said...

Tack! Jo jag fick höststädning på hjärnan :)
Ekan på bilden är så gisten att den gör sig bäst på land, så Krabaten har den som leksaksbåt på holmen nu!

Pollyn är farliga! Jag föråt mig nångång i ungdomen efter en taxfree-resa till Umeå, men nu smakar dom helt tydligt igen :)