10 November 2010

Dethär med återanvändbar blöja...

Det är bra med flergångsblöjor, såklart, men att använda kläder och ytterhalare som kisistoppare är ju inte riktigt optimalt. Framför allt när ytterhalaren ändå används varje dag och inte borde vara nytvättad och fuktig när det händer.
Okej, det var ett misstag, båda vuxna hjälpte till att klä på blöjan samtidigt typ och hade lite bråttom så ingen märkte att de delar av den lille killen som gör honom till en liten kille inte var ordentligt instoppade...

Annat som händer. Läkaren ringde, jag har inte celiaki. Så jag testade att klämma i mig vanligt bröd och lite tårta på och fick magknip, men jag skyller det på tårtan och testar lite till, kanske det reder sig... Då är det bara psykläkaren kvar då som ska få rätsida på mig. Hoppas innerligt att det funkkar för vissa dagar är jag nog ännu helt upp och ner. Speciellt när jag sovit dåligt några nätter, då blir minsta småsak stoooor och jobbig och faaarlig. Suck!

No comments: