13 October 2010

Uääh...

Dagens äckel-projekt är avklarat. Att diska undan ett ordentlig gäng med toma barnmatsburkar. Blö!

Jo, man borde ju diska undan dem genast vartefter, men alla gånger hinner man inte om "man bara ska mata och sedan..." och då har man detdär projektet som väntar och växer.

Sedan borde jag dessutom plocka undan några klädhögar och feja lite annat, men jag tror att det får vara, trots att vi har visning av vår nuvarande hyreslägenhet om en timme. Men nåja vi fick ju ett dygns varsel så trots att vi sover i vardagsrumssoffan så har vi på nån vänster fått det att se liite städat ut här nere i alla fall.

Dagens lycko-grej är att jag har fått ett träningsprogram av min fysioterapeut. Så nu ska här punttas lite emellanåt! Och det bästa är att min rygg inte har krävt medicinering på fem dagar, det ni, det är något att fira det.

No comments: