03 June 2010

Uuups...

Igår fällde sambon en liten, men allvarligt menad kommentar.
"Imorgon går du på zumba och så ringer du och kollar midsommaren med kusinen och så hör du om dendär kaffen du tala om för några veckor sen redan!"

Verkar som om jag är Höperö på riktigt på heltid nu.
Jo jag vet, de senaste veckorna har jag höpererat* mera än lovligt.

Nåväl, sant att den sociala stimulansen man får av en person på snart 5-månader med hård mage är rättså minimal, men i rättvisans namn skulle han kunna erbjuda sig att vara med sin son lite oftare och inte vara borta med bilen 10-13 timmar på dagarna så jag sitter fast här med son, flyttpackande och markservice på mina händer. Föruom på veckosluten, men då ska man vara ute på holmen, och DÄR är det ju socialt så att det spritter om det!

Nåja, gymmet ikväll husomhaver, men först nu mata mera plommonpure i krabaten och sy gardiner.

* Suttit hemma och inte ens brytt mig om vad grannarna gör.

No comments: