09 May 2010

Morsdag!

Första gången!
Känns på sätt och vis helt galet att JAG firar det...
Och jag har fått blommor av A för andra gången i mitt liv. På tiden :P
Och så fick jag en så fin morsdagspresent dessutom. När A frågade om jag skulle ha något så har jag haft lite olika förslag, däribland home-gym grejjer. Inte nu nån roddmaskin! Den skulle eventuellt få plats på vardagsrumsbordet eller i taket, men små vikter eller något, typ. (Jo jag behöver träna!) Och vad fick jag sedan, jo ett 10-gångerskort till gymmet! Inte behövde jag nu nåt SÅ dyrt, men snällt!

Krabaten firat mig med att fortsättningsvis äta som en liten maskin. Jo jag VET att jag varit bortskämd med en som inte ville ha mat oftare än 6-7 ggr i dygnet, men att plötsligt äta 10-12 gånger i dygnet och ändå inte vara helt mätt känns OFTA. Slutsats: Nu har han smakat sina första teskedar välling!
Och så har han börjat skratta :) Bara när jag busar med honom och låtsas äta upp honom, men ändå, äkta kicklande kucklande småbarnsskratt!

No comments: