25 January 2013

Intresseklubben träffas igen

Synden straffar sig själv (som min farmor, måhonvilaifrid, skulle ha sagt).

Igår fick jag mystisk träningsvärk och var trött som en trasa efter jobbet då jag hämtade knattarna. När vi hämtade sambon frös jag konstant genom hela bilturen. Idag går dagen i vertikalt läge. Mest liggande i sängen och försöka att vila bort febern så snabbt som möjligt. För att göra den lilla flunssan riktigt pikant kan jag meddela att jag sprungit på dass säkert 15 gånger idag... Vad är det riktigt för flunssa cocktail-jag fått?
(Killarna verkar må bra, tackar som frågar!)

Det som stör mest. Att jag ikväll skulle på kryssning med praktiken med nya sverigebåten och att jag skulle ha fått sova den första natten utan barnservicetjänst på straxt ett år...

No comments: