17 October 2011

Klaga mera!

Det lönar sig att öppna sig och gnälla!
Ikväll tog det 20 minuter med en kukkuu i dörren och några "maamaa", men sen blev det sakteliga tystare och tystare och jag satt i vardagsrummet under tiden. Hah!

Eller så var det Murphy som lyfte sitt stränga pekfinger och tyckte att om man klagar så får man äta upp sin egen svans sedan.

Imorgon får jag eventuellt äta upp min egen svans igen. Eller åtminstone får jag åka till hälsocentralen i ottan och svälja ner lite slibbig sockerlösning. Och ångra att det blev så mycket dallasbulle i helgen. Mina sockervärden låg nämligen och svajade på gränsen när jag väntade krabaten, så vi får se hur det är denna gången. Med det sagt ska jag nu gå och klämma i mig ett par smörgåsar så jag inte svimmar på vägen till hälsocentralen imorgon.

2 comments:

RockMom said...

Jag sov under sockerbelastningen, de hade mig i ett vilorum med en urskön säng, så om du har så tur kommer det att gå bra :)

Höperöt said...

Ingen säng, eller jo, jag skulle ha fått ett rum om jag känt mig dålig. Å andra sidan gick det så bra att jag bra kunde lämna dendär sängen till nån som behövde den bättre! :)