21 October 2011

Jag vet att listor är tråkiga, men...

För att hastigt avklara det tråkiga:

-Sjuk rygg. Precis som det brukar gå när nån vill tillbringa halva dygnet i famnen.
-Snubbel-och-gnäll-dag för Krabaten. Inget går som han vill.

Sedan det trevliga:

-Om man är uppe och snubblar och gnäller är man inte apatiskt hängande som en ärtpåse. Krabaten är äntligen friskare!
-Bananflugorna är så gott som utrotade för säsongen, äntligen.
-Jag har sovit! Och som jag har sovit. Både på eftermiddagar och nätter. Det verkar som hostan för en månad sedan tog sömnen av mig och nu kom den tillbaka. Eller så har jag bara behövt ett par totala slappdagar för att lugna mig och hitta balans.
-Jag hoppas på att kunna sticka näsan utanför dörren idag, nu när killen verkar feberfri igen. En cykeltur i höstvädret kanske? GISSA om det kommer att bli skönt!

No comments: