01 February 2011

Så skenhelig - niin tekopyhä

Jag intalar mig själv att jag nog har börjat äta hälsosammare igen efter jul och nyår och födelsedagskalas. Så som jag åt då innan jul alltså!

Och visst, jag planerar en bra gi-lunch, sallad på kokta grönsaker med tonfisk och ostkuber, bra, bra!
Men i väntan på att dedär grönsakerna ska koka klart nångång har jag redan lyckats peta i mig tre chokladbitar...

Uj. Och samtidigt inspireras jag lite i hemlighet av de som verkligen lyckas! Grattis till dem!



Och samaa suomeksi enligt gåågle translate:

Sanon itselleni, että olisin ehkä alkanut syödä terveellistä taas joulun jälkeen ja uudenvuoden jasyntymäpäiväjuhlia. Niin minä söin sitten ennen joulua, sitten!

Ja kyllä, aion hyvä g-lounas, salaatti keitetyt vihannekset ja tonnikala ja ostkuber, hyvä, hyvä!
Mutta ennakoiden Dedar vihanneksia keittää hyvin joskus, olen jo onnistunut tönäisi minuakolme kappaletta suklaata ...

Uy. Ja kun minua inspiroi vähän salaisuus, jotka todella menestyä! Onnea heille!

Uy! säger jag bara. Till och med jag kan korrigera den texten!

No comments: